Formular de contact
Formular depunere petiție
Date de contact
Adresă: Str. Brăilei nr. 3 bis, cod poștal 620161, mun. Focşani, jud. Vrancea
– 0237 612.666 – telefon secretariat
– 0237.614.939 – fax
– Telefon Call Center: 0219309
E-mail: ajpis.vrancea@mmanpis.ro
Cod fiscal: 24714805
Relații cu presa și difuzarea informațiilor de interes public:
Pogorevici Cătălin – telefon: 0237/612666 int. 129
Program de funcționare și relații cu publicul
Luni | 08:00 – 16:30 |
Marți | 08:00 – 16:30 |
Miercuri | 08:00 – 16:30 |
Joi | 08:00 – 16:30 |
Vineri | 08:00 – 14:00 |
Program de audiențe Director Executiv
Luni-Vineri | 9:00-12:00 |
Înscrierile în audienta se fac în baza actului de identitate al solicitantului.
Pentru înscrierea în audienta este necesara precizarea succinta a motivelor solicitarii audientei.
Prezentarea în audienta se face în ziua și la ora programata anterior.FISA DE INSCRIERE IN AUDIENTA
Petiții
Definitia petitiei:
Prin petiţie se înțelege cererea, reclamaţia, sesizarea sau propunerea formulată în scris ori prin poştă electronică, pe care un cetăţean sau o organizaţie legal constituită o poate adresa autorităţilor şi instituţiilor publice centrale şi locale, serviciilor publice descentralizate ale ministerelor şi ale celorlalte organe centrale, companiilor şi societăţilor naţionale, societăţilor comerciale de interes judeţean sau local, precum şi regiilor autonome, denumite în continuare autorităţi şi instituţii publice.
Petitiile se pot depune prin:
- intermediul formularului online din partea dreapta sus a acestei pagini;
- depuse direct la sediul AJPIS Vrancea;
- transmise prin posta, fax, e-mail(petitii_vn@mmanpis.ro ; ajpis.vrancea@mmanpis.ro)
Localizare
Prin alegerea modalității de transmitere electronica a copiei după cartea de identitate, solicitantul serviciului public își asuma toate riscurile legate de comunicarea electronică, respectiv de modificarea, pierderea, distrugerea, întârzierea în primirea datelor si alte evenimente similare, care țin de circulația datelor prin Internet. Autoritatea publica nu răspunde cu privire la riscul informatic privind datele aflate în afara controlului sau operational. În cazul în care nu primiți mesaj de confirmare în maxim 48 de ore de la data transmiterii e-mailului, vă rugam să vă adresați telefonic.